Menu

نمایش خبر

سامانه تلفن گویای 1837

سامانه تلفن گویای 1837

سامانه تلفن گویای 1837، بستری جهت سهولت و دسترسی هر چه بهتر شهروندان از خدمات و برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری است. 

سامانه تلفن گویای 1837 در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور ایجاد بستری برای  ارتباط مستقیم با شهروندان و در جهت اطلاع‌رسانی برنامه‌های مهم سازمان و ثبت نظرات شهروندان پیرامون برنامه‌های فرهنگی و هنری مراکز تحت پوشش سازمان با 6 بخش اصلی شامل: اعلام مهم‌ترین برنامه‌های سازمان – ارائه اطلاعات مراکز فرهنگی و هنری – آشنایی با سازمان و واحدهای ستادی – عضویت در باشگاه مخاطبان(فرهنگسرای مجازی) - دریافت انتقادات و پیشنهادات – ارتباط با اپراتور، از خرداد ماه سال 1390در منوی اصلی فعالیت خود را آغاز کرد.
از اردیبهشت ماه سال 1393 و با انحلال فرهنگسرای مجازی کلید شماره 4 (باشگاه مخاطبان) از سامانه حذف شد و از سال 1394 به دلیل دستورالعمل صادر شده از سمت شهرداری تهران مبنی بر عدم دریافت انتقاد و یکپارچه شدن سامانه شکایات و انتقادات در شهرداری تهران، با حذف بخش دریافت انتقادات و پیشنهادات (کلید شماره 5) سامانه 1837 در 4 منوی اصلی یک دهه است که به فعالیت خود ادامه می دهد. 
هر چند به دلیل فراگیر شدن فضاهای مجازی و استفاده روز افزون از این فضاها باعث شده است تا تماس تلفنی رونق گذشته را نداشته باشد ولی همچنان تلفن گویا مخاطبان خود را دارد و شهروندان بدون نیاز به داشتن تخصص خاص با در اختیار داشتن یک خط تلفن معمولی می‌توانند با این سیستم تماس گرفته و  اطلاعات لازم خود را که قبلاً در این سامانه برای آن‌ها فراهم شده است را به صورت صوتی دریافت، یا با اپراتور صحبت کرده و سوال خود را مطرح کنند، از این رو همچنان تلفن گویای 1837 به طور میانگین با ثبت سالانه بیش از 50000 تماس تلفنی پاسخگوی شهروندان است.


20001837
از سال 1391 به دلیل فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه و با توجه به نیاز مراکز سازمان به سامانه پیام کوتاه ویکپارچه سازی شماره‌های پیام کوتاه در مراکز زیرمجموعه سازمان، به منظور سهولت ارتباط شهروندان با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پس از بررسی سامانه‌های خدمات پیام کوتاه، سامانه پیام کوتاه 20001837 از شرکت آتیه داده پرداز (اپراتور مادر خط 2000 و انتخاب شماره 1837 در راستای برندسازی و هماهنگی با سامانه تلفن گویا) با امکان ارسال پیامک انبوه، دریافت نظر سنجی و قرعه کشی و پشتیبانی 24 ساعته در گام نخست با 35 خط پیام کوتاه راه‌اندازی شد.
پس از آموزش کاربران سامانه‌های پیام کوتاه، دستورالعمل استفاده از این سامانه در آبان ماه سال 1391 توسط اداره کل روابط عمومی تهیه و توسط حوزه ریاست ابلاغ شد. 
از جمله خدماتی که هم اکنون برای 49 خط پیام کوتاه (ازشماره 20001837 تا شماره 2000183748 ) در اختیار ستاد و مراکز زیر مجموعه سازمان است می‌توان به موارد: امکان ارسال پیامک انبوه، امکان ارسال پیام کوتاه بر اساس کدپستی، انجام نظرسنجی، امکان برگزاری مسابقه و قرعه کشی، امکان ارسال پیامک پاسخ از پیش تعریف شده، امکان ارسال پیام کوتاه برای مخاطبینی که پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند، اشاره کرد.
با توجه به گزارش‌های موجود از فعالیت سامانه‌های پیام کوتاه در ستاد و مراکز به طورمیانگین سالانه 81000 پیام کوتاه برای جامعه آماری سالانه بیش از 500000 نفر ارسال می‌شود. 

Print
801 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان